Flanco anunță numirea Marinei Zara, unul dintre cei mai reputați specialiști români în marketing, în funcția de Marketing Director al companiei. Poziţia a rămas vacantă începând cu luna martie 2012, după ce Violeta Luca a preluat postul de Deputy CEO.
Marina Zara va coordona strategia de marketing a Flanco, într-un moment în care business-ul companiei cunoaşte un ritm de creştere dinamic.
“Marina Zara este un manager cu o impresionantă experienţă şi cu o foarte bună cunoaştere a modelului de business bazat pe interacțiunea cu clientul și pe câştigarea încrederii acestuia, pe termen lung. Ritmul de creștere a vânzărilor Flanco este unul accelerat, iar strategia de marketing, coordonată de Marina, va susține obiectivul companiei de a deveni lider de piață până în 2015, prin focus pe campanii și servicii care aduc plus valoare clienților“, a declarat Violeta Luca, Deputy CEO Flanco.
“Eficienţa departamentului de marketing dintr-o companie reprezintă unul dintre principalele motoare pentru stimularea consumului, în special într-un domeniu atât de dinamic precum retail-ului electroIT. Am identificat în valorile Flanco un potenţial impresionant de dezvoltare, capacitatea de reinventare şi puterea de a influenţa semnificativ evoluţia segmentului pe care activează. Într-o piaţă în care consumatorii caută mai mult decât cel mai mic preţ, Flanco reprezintă un partener de încredere, care le oferă consultanţă, soluții și servicii de care au nevoie”, a declarat Marina Zara, Marketing Director Flanco.
Marina Zara are o experiență vastă în domeniul marketing-ului. Înainte de a se alătura echipei Flanco, a lucrat timp de 17 ani în mediul corporatist, unde a ocupat, începând cu octombrie 1998, funcţia de Marketing Director. Absolventă a Institutului Politehnic din București şi a programului MBA Asebuss, specializarea finanţe şi marke