Lenovo a anunţat astăzi rezultatele pentru al patrulea trimestru fiscal şi pentru anul fiscal 2011/2012, încheiate în 31 martie 2012. Cu vânzări anuale record de 29.6 miliarde dolari, în creştere cu aproape 37 procente faţă de anul anterior, Lenovo a încheiat anul financiar în poziţia celui de-al doilea producător de PC-uri din lume, cu o cotă de piaţă record calculată pentru întregul an de 12.9 procente.
Pe parcursul anului fiscal 2011/2012 Lenovo a continuat să demonstreze capacitatea de a implementa strategia de “protecţie si atac” pe pieţele mature şi respectiv pe cele emergente, simultan cu asigurarea unei creşteri echilibrate în toate zonele, toate segmentele de clienţi şi liniile de produse. Rezultatul este un profit anual pre-impozitare record de 582 milioane dolari, o creştere de 63 procente faţă de anul anterior.
În timpul celui de-al patrulea trimestru fiscal, vânzările consolidate ale Lenovo au crescut cu 54procente, până la 7.5 miliarde dolari. Pentru al zecelea trimestru consecutiv, Lenovo a fost compania cu cea mai mare creştere dintre primii patru producători de PC-uri din lume, cu livrări globale de computere în creştere cu 44% faţă de anul anterior. Comparativ cu rata generală de creştere a acestei industrii, de numai 4.6 procente de la un an la altul, Lenovo a reuşit să depăşească viteza de dezvoltare a industriei pentru al 12-lea trimestru consecutiv.
Lenovo a obţinut un profit pre-impozitare de 102 milioane USD în al patrulea trimestru fiscal, ceea ce reprezintă o creştere impresionantă de 69de procente faţă de intervalul similar din anul anterior.
Profitul brut al companiei în al patrulea trimestru fiscal a crescut până la 806 milioane dolari, în creştere cu 34% faţă de perioada similară a anului anterior. Marja brută a profitului a fost de 10.8 %. profitul operaţional în al patrulea trimestru