Ediţia difuzată aseară a emisiunii „MasterChef” a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public, ţinându-i pe telespectatorii Pro Tv cu sufletul la gură ca să afle cine va pleca acasă în urma probelor eliminatorii.
Potrivit cifrelor de audienţă, postul de televiziune din Pache a înregistrat 18,7 puncte de rating şi 41,8 % cotă de piaţă pe publicul său ţintă în minutul de maximă audienţă de la 22.13, în vreme ce la nivelul întregii populatii a României, show-ul de la Pro Tv a atras în minutul 21.43 aproape 3 milioane te telespectatori.
Ediţia de marţi seara nu a avut rival în intervalul 20.26-22.29, când Pro Tv a fost lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani cu o medie de 14,1 puncte de rating şi 32,7 % cotă de piaţă, mai mult decât dublu decât Antena 1, principalul competitor, care obţinea în acelaşi interval orar 6 puncte de rating şi 14 procente din cota de piata.
Şi la nivelul publicului din mediul urban Pro Tv a fost imbatabil cu o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi 23,1 % cotă de piaţă, urmat de Antena 1 cu 5,6 puncte de rating şi 11,7 % cotă de piaţă. Iar la nivelul întregii populaţii a ţării emisiunea „MasterChef” a obţinut o audienţă medie de 10,2 puncte de rating şi 21,7 % cotă de piaţă, clasandu-se astfel pe primul loc în topul audienţelor, în timp ce Antena 1 obţinea 5,8 puncte de rating şi 12,4 % cotă de piaţă.
Petru a fost desemnat câştigător al Cutiei Misterelor
Ediţia de aseară a show-ului „MasterChef” a debutat cu proba Cutia Misterelor, la care concurenţii au avut de gătit pe baza ingredientului surpriză: homarul. Nu mică le-a fost mirarea tuturor să ridice cutiile de pe masa de lucru şi să găsească sub ele câte un homar viu.
Şi pentru că înainte de a se găti, acesta trebuie pus viu în apa clocotită, presiunea probei