InternetCorp., editorul Wall-Street.ro, a lansat site-ul Cashout.ro prin intermediul caruia utilizatorii pot comanda produse de la peste 100 de site-uri primind o parte din bani inapoi. Compania intra astfel pe o piata pe care cei mai mari jucatori internationali economisesc utilizatorilor milioane de euro.
Cresterea TVA, inflatia ce da batai de cap si facturile din ce in ce mai “umflate” au dus la un interes din ce in ce mai ridicat al romanilor pentru reduceri – dovada fiind expansiunea site-urilor “de cupoane” din ultimele luni.
Felul in care Cashout.ro functioneaza este unul simplu. Pentru inceput, trebuie sa iti faci cont pe site, oferind detaliile necesare primirii unei parti din bani inapoi. Odata facut contul, oricand cumperi online viziteaza retailerii dar trecand in prealabil prin Cashout.ro. Atunci cand achizitionezi un produs, retailerul plateste un comision catre Cashout.ro care il imparte cu tine.
Printre magazinele prezente in Cashout.ro se numara Altex, Kuponiada, ClickShop.ro, MeliMeloParis.ro, TinaR, FashionUp, Elefant.ro sau 123Flori.ro.
Partener cu Internet Corp. in aceasta initiativa este reteaua de marketing afiliat romaneasca 2Parale.ro.
Ponderea pe care o primesti inapoi la fiecare achizitie variaza de la 1% (mai redusa in cazul magazinelor ElectroIT) la 10% (magazine de fashion/haine). Primesti banii inapoi in momentul in care achizitiile tale depasesc 50 de lei si informatiile sunt procesate de retailer – mai multe informatii despre sistem poti citi in sectiunea de “Intrebari Frecvente” a Cashout.ro.
“Estimez ca in sase luni vom intermedia 1.000 de tranzactii lunar, la o valoare medie a tranzactiei de 50-60 euro”, estimeaza Mihai Seceleanu, fondator si CEO InternetCorp.
In afara Romaniei, site-urile de cashback atrag milioane de oameni
Doua dintre cele mai mari site-uri de cashback