Şlefuieşte manageri. Îi învaţă să vorbească atunci când apar la televizor, în conferinţe sau în faţa propriilor angajati. Aşterne sub lupă toate calitaţile lor, punctele slabe şi trăsăturile care i-ar putea face din puternici cei mai puternici, iar apoi le combina în cantităţi egale şi le trece prin filtrul sau de „alchimist” pâna obţine poţiunea magică.
De aici încolo se ţese povestea succesului personal, după un tipar propriu celei care, în fiecare an, reprezintă România la Festivalul de Publicitate Cannes Lions.
Când nu se ocupă de brandingul personal al liderilor din middle şi topmanagement , Teodora Migdalovici, proprietarul agenţiilor de branding Migdale Amare şi me.alchemy, „fabrică” imagine pentru companii şi, o dată pe an, reprezintă România la Festivalul Mondial de Publicitate Cannes Lions, în calitate de ambasador.
La o simplă căutare pe Google, aceştia sunt primii parametri care îi definesc imaginea. În rest, destul de multă discreţie - ca specialist în imagine ştie mai bine decât oricine că prea multă dezvăluire face adesea mai mult rău decât bine.
Citeşte articolul integral pe Income Magazine
Şlefuieşte manageri. Îi învaţă să vorbească atunci când apar la televizor, în conferinţe sau în faţa propriilor angajati. Aşterne sub lupă toate calitaţile lor, punctele slabe şi trăsăturile care i-ar putea face din puternici cei mai puternici, iar apoi le combina în cantităţi egale şi le trece prin filtrul sau de „alchimist” pâna obţine poţiunea magică.
De aici încolo se ţese povestea succesului personal, după un tipar propriu celei care, în fiecare an, reprezintă România la Festivalul de Publicitate Cannes Lions.
Când nu se ocupă de brandingul personal al liderilor din middle şi topmanagement , Teodora Migdalovici, proprietarul agenţiilor de branding Migdale Amare şi me.alchemy, „fabrică”