Dacia este una dintre "poveştile de succes" din economia românească şi internaţională, a salvat grupul francez Renault, proprietarul uzinei auto, de la faliment şi reprezintă un model pentru ArcelorMittal Galaţi, a declarat directorul general al combinatului siderurgic, Bruno Ribo.
"Eu şi colegii mei din management avem un model de urmat. Ne-am raportat la standardele de la Dacia pentru că suntem realmente impresionaţi de povestea de succes de la Dacia.
În şase-şapte ani au reuşit să schimbe tot din ceea ce era fosta uzină. Am o experienţă îndelungată în industria auto şi pot spune că, vizitând Dacia, observi că nu e nicio diferenţă între Dacia şi orice altă fabrică auto din vestul Europei în termeni de curăţenie, de management, de pricepere tehnică a oamenilor.
Singura diferenţă e că cei de la Dacia au mai puţini roboţi. Dacia câştigă bani şi se poate spune că a salvat Renault de la faliment", a spus el la o dezbatere publică organizată la combinat.
Ribo a fost numit director general la ArcelorMittal Galaţi în luna februarie. În perioada 1997-2001 el a lucrat într-un departament denumit Customer Technical Service pentru industria auto, la Madrid.
Dacia este una dintre "poveştile de succes" din economia românească şi internaţională, a salvat grupul francez Renault, proprietarul uzinei auto, de la faliment şi reprezintă un model pentru ArcelorMittal Galaţi, a declarat directorul general al combinatului siderurgic, Bruno Ribo.
"Eu şi colegii mei din management avem un model de urmat. Ne-am raportat la standardele de la Dacia pentru că suntem realmente impresionaţi de povestea de succes de la Dacia.
În şase-şapte ani au reuşit să schimbe tot din ceea ce era fosta uzină. Am o experienţă îndelungată în industria auto şi pot spune că, vizitând Dacia, observi că nu e nicio diferenţă