CNA sărbătoreşte, vineri, 20 de ani de la înfiinţarea sa. “Apariţia sa a fost dictată de raţiuni practice, din nevoia de a se stabili “regulile jocului” într-o activitate absolut nouă, aceea de difuzare a programelor de radio şi de televiziune de către radiodifuzorii privaţi, mai ales în condiţiile în care, activitatea în sine, difuzarea de programe în regim privat, începuse încă din primele zile de după 22 decembrie 1989. Prima emisie de radio privată s-a produs pe 31 decembrie 1989, din clădirea Casei Scriitorilor de pe Calea Victoriei, pe frecvenţa de 92,7 MHz şi cu un emiţător ajuns în ţară prin intermediul Ambasadei Franţei la Bucureşti, se spune în comunicatul semnat de preşedintele CNA, Răsvan Popescu.
“După 20 de ani de audiovizual românesc, cenzurat doar de constrângeri financiare, ni se oferă acum un număr foarte mare şi variat de programe de radio şi de televiziune. Astăzi, funcţionează în România un număr de 633 de posturi de radio, 750 de posturi de televiziune, cu emisie terestră şi prin satelit, precum şi un număr de 3727 de reţele de distribuţie prin cablu. Din această perspectivă, România se poziţionează printre cele mai dezvoltate pieţe ale audiovizualului, din Europa Centrală şi de Est”, se mai spune în comunicatul CNA.
CNA sărbătoreşte, vineri, 20 de ani de la înfiinţarea sa. “Apariţia sa a fost dictată de raţiuni practice, din nevoia de a se stabili “regulile jocului” într-o activitate absolut nouă, aceea de difuzare a programelor de radio şi de televiziune de către radiodifuzorii privaţi, mai ales în condiţiile în care, activitatea în sine, difuzarea de programe în regim privat, începuse încă din primele zile de după 22 decembrie 1989. Prima emisie de radio privată s-a produs pe 31 decembrie 1989, din clădirea Casei Scriitorilor de pe Calea Victoriei, pe frecvenţa de 92,7 MHz şi cu un emiţător ajuns în ţară prin intermediul Ambasa