Şefa Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Daniela Drăghia, şi-a dat demisia în urma diferenţelor de opinie privind strategia de investiţii prin fonduri europene pe coridorul IV paneuropean, au declarat pentru Gândul surse din ministerul Transporturilor.
„Noua conducere doreşte modificarea traseului autostrăzii Sibiu-Piteşti, respectiv construcţia unei autostrăzi pe traseul Sibiu-Făgăraş-Braşov-Comarnic-Ploieşti. Rămâne de văzut cum se va rezolva problema finanţării”, au declarat sursele.
În momentul de faţă corpul de control al ministrului Transporturilor, Ovidiu Silaghi, face controale pe proiectele majore de investiţii, poate cel mai important fiind autostrada Bucureşti-Ploieşti, care ar fi trebuit să fie finalizată pe 15 mai dar pentru care ministerul nu are în momentul de faţă o dată exactă de dare în folosinţă.
Şefa Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Daniela Drăghia, şi-a dat demisia în urma diferenţelor de opinie privind strategia de investiţii prin fonduri europene pe coridorul IV paneuropean, au declarat pentru Gândul surse din ministerul Transporturilor.
„Noua conducere doreşte modificarea traseului autostrăzii Sibiu-Piteşti, respectiv construcţia unei autostrăzi pe traseul Sibiu-Făgăraş-Braşov-Comarnic-Ploieşti. Rămâne de văzut cum se va rezolva problema finanţării”, au declarat sursele.
În momentul de faţă corpul de control al ministrului Transporturilor, Ovidiu Silaghi, face controale pe proiectele majore de investiţii, poate cel mai important fiind autostrada Bucureşti-Ploieşti, care ar fi trebuit să fie finalizată pe 15 mai dar pentru care ministerul nu are în momentul de faţă o dată exactă de dare în folosinţă.