In contextul stagnarii creditarii, bancile incearca sa isi extinda bazele de clienti si sa dezvolte alte segmente de activitate lansand o serie de campanii pentru promovarea conturilor curente sau de economisire, a serviciilor bancare alternative sau a cardurilor de credit.
De exemplu, Raiffeisen Bank ofera persoanelor care isi deschid un cont curent pentru virarea salariului la banca, pana la sfarsitul lunii iunie, posibilitatea de a castiga o excursie in Republica Dominicana.
Mai exact, premiile campaniei constau in trei excursii pentru doua persoane in Republica Dominicana in perioada 06 septembrie - 13/14 septembrie 2012.
Si Piraues Bank isi trimite in vacanta clientii. Astfel, cei mai activi utilizatori ai serviciilor si produselor bancii pot primi un voucher pentru doua persoane la Londra, valabil in perioada septembrie-decembrie 2012. Pentru a castiga, clientii trebuie sa efectueze cat mai multe plati cu cardul de debit sau de credit emis de Piraeus Bank la comercianti, plati interbancare si catre furnizori prin serviciul de online banking al Piraeus, plata utilitatilor la bancomatele bancii sau plati prin serviciul Direct Debit.
Clientii mai pot castiga premii precum iPad, e-Book reader sau tricouri semnate de sportivi ai Lotului Olimpic al Romaniei. Promotia se desfasoara pana pe 31 iulie 2012.
ING Bank dubleaza economiile clientilor care isi activeaza, pana pe 31 mai, pentru contul de economisire, optiunea Plati recurente pe minim 50 de lei timp de 6 luni, in cadrul unei campanii care se va desfasura pana la 30 noiembrie 2012, inclusiv.
Clientii trebuie sa precizeze suma pe care intentioneaza sa o economiseasca si scopul in care strang banii. Deponentii care economisesc mai mult de 300 de lei in perioada campaniei pot fi, in urma tragerii la sorti, printre cei 5 castigatori carora banca