Turismul de afaceri din Romania este o piata in continua crestere in ultimii ani, pe fondul necesitatii companiilor de a folosi acest instrument pentru a-si dezvolta businessul, in contextul economic actual. In Romania, desi nu exista statistici privind valoarea acestei piete, operatorii o estimeaza undeva in jurul a 150-200 milioane de euro, cu perspective de crestere in urmatorii ani, a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Corina Pacuraru (foto), manager general Perfect Tour.
Agentia de turism Perfect Tour a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 25 milioane de euro, 65% din business fiind generat de turismul de afaceri si restul de leisure (timp liber).
Pentru acest an, compania estimeaza un avans de peste 10%, la 28 milioane de euro, pe ambele directii de business.
In 2011, Perfect Tour a deservit 50.000 de turisti si estimeaza un usor avans in acest an.
Perfect Tour este partener exclusiv al GlobalStar Travel Management, una dintre cele mai mari retele de agentii de turism din lume.
"Vom creste prin diversificarea serviciilor pe care le oferim clientilor, prin participarea la evenimente regionale si globale, prin care ne prezentam oferta, si prin deschiderea pe care ne-o da parteneriatul cu GlobalStar", a declarat Corina Pacuraru.
Domenii de top in turismul de afaceri Companiile cu activitate pe piata locala investesc anual in turismul de afaceri incepand de la 200.000 euro si ajung in unele cazuri pana la mai multe milioane de euro.
"Lucram in principal cu companii din domeniul farma, IT si telecom si banci. De asemenea, in prezent, lucram la incheierea unui contract cu o companie cu activitate in domeniul petrolier care investeste anual circa 7 milioane de euro in turismul de business", a explicat Corina Pacuraru.
Potrivit acesteia, in calatoriile de afaceri companiile trimit angajat