Proiectul are în vedere crearea a 600 de noi locuri de muncă. Business Service Center va furniza în special servicii de contabilitate pentru toate companiile Grupului E.ON, informeaza un comunicat de presa al companiei. Un alt asemenea Business Service Center specializat în Resurse Umane se va înfiinţa la Berlin.
Conducerea Grupului E.ON a prezentat reprezentanţilor angajaţilor viitoarea structură a serviciilor de Resurse Umane şi Contabilitate. Această propunere face parte din programul de eficientizare a companiei, aflat în derulare. Conform acesteia, serviciile similare din cadrul Grupului E.ON vor fi grupate în unităţi de servicii comune, denumite Business Service Centers (Centre de Servicii de Afaceri). Crearea acestor centre va aduce cu sine reduceri semnificative de costuri, o mai mare standardizare a proceselor, va contribui la optimizarea expertizei instituţionale şi la uniformizarea standardelor de calitate la nivelul tuturor companiilor din cadrul Grupului E.ON.
Aceste Business Service Centers vor avea în total cca. 1.100 de angajaţi. În urma unei analize cuprinzătoare, E.ON are în vedere două locaţii pentru înfiinţarea acestor centre: Berlin şi Cluj-Napoca.
Berlinul oferă o infrastructură excelentă, în timp ce Cluj-Napoca, un renumit oraş universitar, cu o bună infrastructură, oferă avantajul costurilor operaţionale reduse. În ambele oraşe există deja centre de servicii similare, operate de alte companii importante.
Conform propunerii prezentate, centrul din Berlin va avea cca. 500 de angajaţi, poziţii de specialişti pentru servicii de Resurse Umane, în timp ce în Cluj-Napoca ar urma să lucreze cca. 600 de angajaţi, mai ales în contabilitate. La ora actuală, E.ON verifică detaliile celor două locaţii.
“Ne bucurăm să anunţăm că Grupul E.ON ia în considerare România ca locaţie pentru un Business Service