Complexul expozitional Romexpo a intrat in insolventa, la cererea unui creditor, firma Arsenoaiei si Matasel Consulting, pentru neplata unei datorii de peste 180.000 lei reprezentand contravaloarea unor servicii de publicitate.
"Printr-un management adecvat si adaptat noilor conditii economice, speram sa aducem compania pe profit inca din cursul acestui an. In 2008 societatea inregistra un profit de aproape 26 milioane lei. Deci, exista potential de crestere, iar daca se iau masuri de restructurare a activitatii, de redimensionare a organigramei si a costurilor in general, rezultatele pozitive nu vor intarzia sa apara", a spus Remus Borza, practician coordonator al firmei Euro Insol, desemnat administratorul judiciar al Romexpo.
"Ca efect al crizei economice si al unui management inadecvat, numarul de evenimente si de participanti s-au diminuat in ultimii ani cu efecte vizibile in scaderea cifrei de afaceri si implicit a profitabilitatii companiei", a adaugat reprezentantul Euro Insol. Astfel, daca in 2010 Romexpo avea o cifra de afaceri de 44,4 milioane de lei, in 2011 afacerile au scazut la 38 milioane de lei. In 2010 firma inregistra un profit de 230.000 de lei, iar in 2011 a incheiat cu o pierdere de aproape 2,5 milioane de lei. Romexpo avea la 31 decembrie 2011 datorii de 21,47 milioane de lei, transmite Mediafax.
Agentia de comunicare Arsenoaiei si Matasel Consulting este condusa de Emilian Arsenoaiei, fost director de creatie in cadrul agentiilor GMP, Leo Burnett si Tempo Advertising, si de Razvan Matasel, fostul director al Leo Burnett.
Romexpo este liderul industriei romanesti de targuri si expozitii, avand 76.793 metri patrati suprafete expozitionale. In 2011 s-au organizat 150 de evenimente, din care 40 de targuri si expozitii la care au participat peste 140.000 vizitatori.
Euro Insol, administra