Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetări de piaţă Millward Brown Optimor, scrie Mediafax.
Celebra casă de modă franceză, al cărei director de creaţie este Marc Jacobs, a fost evaluată la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor.
Studiul a ţinut cont de performanţele economice realizate de brandul citat, dar şi de interviuri cu clienţii brandului, informează femalefirst.co.uk.
Louis Vuitton a învins în acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, şi compania elveţiană producătoare de ceasuri Rollex, clasată pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari.
Brandul Chanel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mică distanţă, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari).
Prada ocupă locul al şaselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al şaptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al nouălea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) încheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.
Clasamentul a ţinut cont şi de alte criterii, precum istoria, tradiţia şi măiestria fiecărui brand în parte.
Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetări de piaţă Millward Brown Optimor, scrie Mediafax.
Celebra casă de modă franceză, al cărei director de creaţie este Marc Jacobs, a fost evaluată la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor.
Studiul a ţinut cont de performanţele