Compania braşoveană Carmolimp a încheiat în acest an contracte în valoare totală de opt milioane de euro cu reţele internaţionale de retail, printre care se numără Mega Image sau Metro. Valoarea contractelor amintite reprezintă 20% din cifra de afaceri estimată pentru acest an de compania specializată în producţia şi distribuţia de carne.
Contractele semnate vizează distribuţia de produse Carmolimp – carne ambalată în ATM (atmosferă protectoare la gramaj fix) şi lapte proaspăt – în reţelele de magazine. „Semnarea acestor contracte reprezintă pentru CarmOlimp încă un pas înainte. 2012 se anunţă a fi un an profitabil pentru CarmOlimp, întrucât estimările noastre arată că cifra de afaceri va creşte cu 20% faţă de anul trecut”, a declarat într-un comunicat directorul general al companiei, Valentin Şoneriu, citat de Forbes.
Compania produce în medie 30.000 de caserole de carne ambalată în ATM/zi şi acoperă 60% din piaţa de ATM, conform datelor proprii.
Firma, care îşi are sediul în comuna Ucea din judeţul Braşov, operează 50 de magazine proprii şi peste 60 de unităţi în sistem franciză. Pornită în 1993 ca o afacere de familie, Carmolimp este deţinută de familia Olimpiu şi Carmen Şoneriu.
Compania braşoveană Carmolimp a încheiat în acest an contracte în valoare totală de opt milioane de euro cu reţele internaţionale de retail, printre care se numără Mega Image sau Metro. Valoarea contractelor amintite reprezintă 20% din cifra de afaceri estimată pentru acest an de compania specializată în producţia şi distribuţia de carne.
Contractele semnate vizează distribuţia de produse Carmolimp – carne ambalată în ATM (atmosferă protectoare la gramaj fix) şi lapte proaspăt – în reţelele de magazine. „Semnarea acestor contracte reprezintă pentru CarmOlimp încă un pas înainte. 2012 se anunţă a fi un an profitabil pentru CarmOlimp, întrucât estimările no