Istanbulul îşi pune hainele de sărbătoare şi se pregăteşte de oaspeţi. Pentru 21 de zile, unul dintre cele mai dinamice oraşe din lume, şi-a propus să devină capitala mondială a shopping-ului, culturii şi distracţiei.
Cu 17 miloane de locuitori, singurul oraş din lume care se întinde pe malurile a două continente, Europa şi Asia, este gata să se reinventeze folosind toate atuurile pe care le are: zonele comerciale, marele port şi, nu în ultimul rând, palatele, moscheele şi bisericile din oraş care spun istoria deopotrivă tumultuoasă şi somptuoasă a bizanţului. Toate acestea sunt motive suficiente pentru ca Istanbul să concureze cu Londra, Paris sau New York drept una dintre destinaţiile turistice de top, consideră organizatorii Istanbul Shopping Fest. Pe perioada festivalului, care va avea loc în perioada 9-21 iunie, bulevardele şi străzile oraşului vor fi decorate cu lumini speciale, iar locanicii şi turiştii vor avea de ales între concerte, petreceri stradale, parade şi o serie de distracţii-surpriză.
Reduceri la colecţiile noi
Centrele comerciale vor avea reduceri de până la 50% la toate mărcile şi produsele – de la tehnologie până la haine de designer. În promoţie intră inclusiv colecţiile noi, iar magazinele vor fi deschise pe rând până la două noaptea. Fiecare centru comercial va organiza propriile tombole cu premii, dar şi petreceri şi concerte speciale. Organizatorii au avut grijă ca atât în mall-uri, cât şi în diferite zone din oraş să se găsească standuri speciale unde turiştii străini să îşi poată recupera o parte dintre taxele plătite.
Distracţie în familie
Turcii se pare că au descoperit reţeta succesului. În afară de reduceri, fiecare centru comercial are o zonă de distracţie, care se adresează întregii familii, unde vă puteţi relaxa după atâtea cumpărături. Dintre mall-uri, nu trebuie să rataţi Sapphire Building, cea mai î