Asociaţia Română pentru Transporturi Rutiere Internaţionale (ARTRI) şi Revista Mişcarea organizează luni, 28 mai 2012, ora 11, la sediul central din Bucureşti, Bulevardul Mărăşti, nr. 25, o conferinţă de presă având ca temă efectele ACTA asupra transportatorilor.
Conducerea ARTRI, bazându-se pe cercetările şi evaluările Grupului de analiză din cadrul asociaţiei şi pe monitorizarea receptării acestui acord la nivel mondial, atrage atenţia asupra faptului că “ratificarea şi implementarea ACTA în forma sa actuală va bulversa mediul de afaceri intern şi internaţional, cu serioase implicaţii pentru instituţiile statului român, pentru agenţii economici şi pentru transportatorii rutieri”.
În actuala situaţie de criză mondială prelungită, ACTA – mai mult un nou instrument de constrângere globală decât un mecanism de dezvoltare – nu poate garanta nici creşterea economică şi nici redresarea morală a capitalismului. De aceea, ARTRI consideră că ratificarea ACTA nu este necesară şi nici dezirabilă
.
Asociaţia Română pentru Transporturi Rutiere Internaţionale (ARTRI) şi Revista Mişcarea organizează luni, 28 mai 2012, ora 11, la sediul central din Bucureşti, Bulevardul Mărăşti, nr. 25, o conferinţă de presă având ca temă efectele ACTA asupra transportatorilor.
Conducerea ARTRI, bazându-se pe cercetările şi evaluările Grupului de analiză din cadrul asociaţiei şi pe monitorizarea receptării acestui acord la nivel mondial, atrage atenţia asupra faptului că “ratificarea şi implementarea ACTA în forma sa actuală va bulversa mediul de afaceri intern şi internaţional, cu serioase implicaţii pentru instituţiile statului român, pentru agenţii economici şi pentru transportatorii rutieri”.
În actuala situaţie de criză mondială prelungită, ACTA – mai mult un nou instrument de constrângere globală decât un mecanism de dezvoltare – nu poate garanta