Craiovenii circulă cu autobuze mai vechi de 20 de ani deşi Consiliul Local a aprobat înnoirea parcului auto. Primaria a renunţat la investiţie pe ultima sută de metri. Asta în condiţiile în care toate cele 170 de autobuze care circulă acum prin oraş sunt bune de dus la casat.
Parcul auto al Regiei de Transport Craiova are 169 de autobuze şi se află în subordonarea Primăriei. Toate au scaune distruse, podea îmbâcsită şi deteriorată şi geamuri sparte.
Soferii de la RAT Craiova pleacă la drum cu strângere de inimă. Ei sunt conştienţi ca pot apărea oricand probleme în trafic. Atunci când revin cu maşina în garaj, încep cârpeala.
Craiovenii cunosc foarte bine situaţia şi spun că au ajuns la disperare.
Angajaţii Regiei de transport sperau că vor fi achiziţionate de către Primărie cele 20 autobuze promise anul trecut. Din păcate acest lucru nu s-a întâmplat.
Craiovenii circulă cu autobuze mai vechi de 20 de ani deşi Consiliul Local a aprobat înnoirea parcului auto. Primaria a renunţat la investiţie pe ultima sută de metri. Asta în condiţiile în care toate cele 170 de autobuze care circulă acum prin oraş sunt bune de dus la casat.
Parcul auto al Regiei de Transport Craiova are 169 de autobuze şi se află în subordonarea Primăriei. Toate au scaune distruse, podea îmbâcsită şi deteriorată şi geamuri sparte.
Soferii de la RAT Craiova pleacă la drum cu strângere de inimă. Ei sunt conştienţi ca pot apărea oricand probleme în trafic. Atunci când revin cu maşina în garaj, încep cârpeala.
Craiovenii cunosc foarte bine situaţia şi spun că au ajuns la disperare.
Angajaţii Regiei de transport sperau că vor fi achiziţionate de către Primărie cele 20 autobuze promise anul trecut. Din păcate acest lucru nu s-a întâmplat.