Este foarte uşor pentru începători, dar şi pentru veteranii din industrie, să facă erori grave, care pot anula efectele dorite ale campaniei
În contextul abundenţei de intrumente de marketing online, este extraordinar de uşor pentru agenţiile de publicitate să lanseze o nouă campanie. Rapiditatea cu care se poate lansa şi modifica o companie reprezintă una dintre caracteristicile principale ale publicităţii online, potrivit reprezentanţilor platformei de publicitate, marketing şi afişare, ReTargeter. Totuşi, este foarte uşor pentru începători, dar şi pentru veteranii din industrie, să facă erori grave, care vor împiedica ajungerea mesajelor la potenţialii clienţi.
Potrivit ReTargeter, din păcate, până şi agenţiile specializate pe online sunt predispune la o serie de erori care pot anula efectele dorite ale campaniei.
Reprezentanţii plaftormei spun că principalele trei greşeli sunt următoarele:
1. Sub-bugetarea
În cele mai multe cazuri, agenţii de publicitate online, fără experienţă, vor lansa o nouă campanie într-un mediu nou de publicitate, cu un buget mic. Deşi, pentru agenţii este posibil să aibă sens lansarea unei campanii cu un buget foarte mic pentru a testa piaţa, aceste cheltuieli minime pot duce la o performanţă slabă.
O campanie cu un buget adecvat poate reprezenta un succes, în schimb un buget mic va aduce rezultate mediocre. "De fapt, cel mai mare obstacol al campaniilor digitale este reprezentat de bugetul prea mic care este alocat", conform ReTargeter.
2. Ignorarea datelor
Cel mai mare avantaj al publicităţii online este reprezentat de obţinerea unor date despre campanii în timp real, iar multe agenţii nu profită de acest lucru. Publicitatea online oferă un feedback în timp real de la audienţă şi arată care reclame sunt atractive şi care nu, adică arată campaniile la care pub