Deşi multă lume consumă bere, astfel de produse putând fi găsite la orice supermarket şi orice bar, industria berii este variabilă, marile companii cheltuind sume uriaşe de bani pe publicitate. Având în vedere că gusturile se schimbă, părinţii noştri având alte preferinţe în perioada tinereţii, marii producători de bere trebuie să intre în ritm, scrie Business Insider.
TOPUL 10
1. Bud Light - deşi în România nu este foarte cunoscută, compania producătoare este lider pe piaţa berii din America. De asemenea, Bud Light este consumată şi în Argentina şi Mexic, mai ales datorită sortimentelor diferite. Valoarea de piaţă atinge 8,368 miliarde de dolari.
2. Budweiser - clasată pe locul doi la nivel mondial, Budweiser este o compania în plină expansiune, cu o valoare de piaţă de 7,514 miliarde de dolari.
3. Heineken - un brand care nu mai necesită publicitate excesivă, Heineken fiind şi sponsor al Champions League, iar valoarea de piaţă atinge 6,058 miliarde de dolari.
4. Corona - după ce în ultimii doi an, compania a cunoscut un declin economic, acum Corona este din nou pe val, mai ales în SUA şi în Mexic şi este evaluată la 5,114 miliarde de dolari.
5. Skol - la fel ca berea Brahma, Skol se dezvoltă odată cu economia Braziliei. Şi în România este una dintre cele mai consumate beri, valoarea ei de piaţă ajungând la 4,689 de miliarde de dolari.
6. Stella Artois - un brand foarte cunoscut şi în România, considerat de unii ca fiind din clasa de lux, Stella Artois este în expansiune şi în SUA, ajungând la o valoare de piaţă de 4,529 miliarde de dolari.
7. Guinness - deşi în Europa nu este foarte bine poziţionată, în SUA acest brand cunoaşte o dezvoltare continuă. În plus, este foarte cunoscută şi în ţările în curs de dezvoltare, precum Nigeria. Are o valoare de piaţă de 4,044 miliarde de d