Allegro Group Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de comert electronic, care detine site-uri precum Autovit.ro, Compari.ro sau Mercador.ro, este interesat in continuare de achizitii, in special in zona de site-uri business to consumer, a declarat pentru Wall-Street.ro, Raluca Georgescu, directorul general al companiei.
Allegro face parte din grupul Naspers, care a cumparat in 2009 Autovit.ro - cel mai vizitat site de anunturi pe segmentul auto, in 2010 furnizorul de servicii de comert electronic Gecad ePayment (in prezent PayU Romania), iar in decembrie anul trecut a achizitionat Fashion Days, un site de haine si accesorii care are operatiuni in Romania, Cehia, Ungaria, Slovacia, Slovenia si Bulgaria.
Site-urile Fashion Days cuprind produse de la designeri precum Armani, Diesel, Dolce&Gabbana sau Calvin Klein, pentru care reducerile pot ajunge pana la 80%, insa acestea sunt disponibile numai membrilor. Practic, o persoana poate deveni membru doar daca primeste invitatie din partea unui alt client. Site-ul este descris ca fiind cel mai mare club online de shopping din zona Europei de Sud-Est. Fashion Days are 220 de angajati, in Romania fiind centrul de unde este coordonata activitatea in toate cele sase tari in care acesta are operatiuni. Site-urile au in jur de 800.000 de utilizatori la nivel regional. Activitatea Fashion Days Holding, compania care detine site-urile Fashion Days este coordonata de Cristian Ducu, CEO si fondator al platformei de comert electronic.
Sefa Allegro Romania nu a oferit date despre valoarea tranzactiei sau despre pachetul de actiuni vandut, insa a afirmat ca Naspers detine pachetul majoritar .
In prezent, Allegro nu este in negocieri cu alti antreprenori din Romania, insa compania “prospecteaza piata”.
“Da, planul este sa facem noi achizitii. Acum suntem mai mult in zona de c