Călin Turcanu, şeful diviziei de afaceri de telefonie mobilă, care supraveghează operaţiunile Nokia din India, Orientul Mijlociu şi Africa a acordat, recent, un interviu pentru ziarul Pakistan Daily Times.
''Nokia este cel mai bun brand local în Pakistan. Operatorii şi distribuitorii noştri fac o treaba bună. Pakistanul este o piaţă importantă pentru afacerea noastră, astfel că în acest an Nokia a organizat ceremonia sa de lansare globală în Pakistan'', a declarat Turcanu, care are o bogată experienţă în domeniile de vânzări, marketing şi dezvoltarea de afaceri precum şi abilităţi executive în managementul afacerilor cu rezultate internaţionale. El a precizat că în Pakistan Nokia investeşte în piaţă şi sectorul de dezvoltare.
Tehnologia 3G este pe cale să fie introdusă în Pakistan. Întrebat cum vede dezvoltarea în această ţară pentru Nokia, expertul român a afirmat că ea va avea un impact pozitiv asupra întregii pieţe. ''Nokia a fost principalul contribuitor la tehnologia 3G în întreaga lume. De pe urma acestei dezvoltări vor beneficia toate sectoarelor pieţei'', a afirmat el.
Solicitat să comenteze serviciile after-sales ale Nokia în Pakistan, Turcanu a explicat că relaţia cu clienţii este foarte importantă astfel încât compania a investit şi în sectorul after-sales. ''Avem cea mai puternică reţea de centre de întreţinere în Pakistan. Există 18 centre în întreaga ţară, pe lângă cele peste 100 de puncte de colectare pentru a facilita clienţii Nokia'', a afirmat Turcanu.
În ceea ce priveşte strategia Nokia intitulată 'dorim să conectăm următorul miliard de utilizatori la lumea mobilă'', Turcanu a precizat că aceasta este o direcţie. Populaţia lumii este de aproximativ şapte miliarde de locuitori, dintre care 1,3 miliarde utilizează brandul Nokia. Totuşi, 3,2 miliarde nu au telefoane mobile iar 1,2 miliarde au celulare