Pentru rezolvarea solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, îşi va prelungi programul de lucru cu publicul.
Astfel, instituția va funcționa după următorul program:
- în săptămâna premergătoare alegerilor locale, respectiv, în perioada 05.06- 08.06.2012, între orele 8.30 – 18.30;
- în data de 09.06.2012 între orele 8.00 – 16.00;
- în data de 10.06.2012 între orele 8.00 – 21.00.
”Reamintim cetăţenilor că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului roman şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate”, se arată într-un comunicat emis de Biroul de Presă al Primăriei.
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
- când solicitantul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate;
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Informaţii suplimentare se pot obţine la numerele de telefon 0265-250391, 0265–250010 sau la sediul SEIP din Târgu-Mureş, de pe strada Călăraşilor numerele 26 – 28.