Toate evenimentele organizate de Modern Calor sunt de natură a promova beneficiile sitemului centralizat de încălzire, sistem în curs de reabilitare şi modernizare, iar sumele folosite pentru aceste acţiuni provin doar din sponsorizări, deci nu au nici o legătură cu banii încasaţi de la clienţi. „Societatea de termoficare are nevoie de acţiuni de promovare prin care să recâştige încrederea clienţilor pierduţi în perioada de management dezastruos, asigurat între anii 2000-2003, de activul de partid al PSD. E vorba de clienţii pierduţi după ce au fost ţinuţi o iarnă în frig, asta în timp ce banii cetăţenilor erau irosiţi pe achiziţii inutile. Acela a fost dezmăţ pe bani publici, când s-au aruncat sume uriaşe pe elemente de racord pentru ţevi şi cazane care nu au fost folosite niciodată, când s-au construit economate şi sere care au falimentat imediat, iar CET-ul nu avea o picătură de combustibil în rezervoare. S-au risipit atunci cam 10.000 de pensii,” declară directorul Modern Calor, Ion Diaconu.
Acum sistemul de termoficare de la Botoşani este pe cale să devină un etalon de modernizare şi eficienţă, iar cei de la USL, care l-au dus în pragul falimentului, încearcă să deturneze acest succes prin metode de propagandă bolşevică, în care se amestecă banul public cu sponsorizările, în ideea că cetăţeanul nu ştie să facă diferenţa.
Referitor la acţiunea „porţi deschise”, menţionăm ca aceasta se va desfăşura pe întreaga perioadă a verii, deci nu are nici o legătură cu campania electorală, mulţi dintre elevii care au vizitat incinta societăţii manifestându-şi deja interesul ca, în anii şcolari următori, să facă practică în cadrul acesteia.
Menţionăm ca SC Modern Calor SA derulează în această perioadă un program de investiţii, în valoare totală de 57 de milioane de euro, ce presupune atât construirea unui CET nou, modern şi eficient economic, cât şi r