VBS - Business Solutions va invita sa participati la simpozionul despre excelenta in relatia cu clientii - "Management for Customer Service Excellence" in data de 14 Iunie 2012 intre orele 10:30 - 18:30 la Capital Plaza - Bucuresti. "Angajatii care relationeaza direct cu clientii fac mai mult decat sa aduca venituri firmei, reprezinta imaginea companiei in piata, iar daca reclama negativa ridica costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos este devastator", declara Cosmina Voichita Mesesan, Manager VBS - Business Solutions, principalul organizator al evenimentului.
In cadrul evenimentului veti afla de la cei mai buni speakeri in domeniu tainele fidelizarii clientilor, avand in vedere:
-Puterea leadership-ului intr-o companie orientata catre client
-Marketingul prin educarea clientului
-Implementarea unei campanii eficiente de mystery shopping
-Restaurarea increderii prin gestionarea corecta a reclamatiilor
-Ce nu se spune niciodata despre excelenta
-Cand vanzarea si negocierea omoara relatia cu clientul
-Relatia client-furnizor, un "organism viu"
-Imbunatatirea serviciului Clienti prin managementul performantei
-Customer Care for "little clients"
-Excelenta in turismul romanesc: offline versus online
"Este vital ca fiecare companie sa constientizeze importanta loializarii clientilor in crearea si mentinerea unei afaceri de succes, prin investitia in perfectionarea continua a angajatilor sai, pentru a oferi de fiecare data un serviciu exceptional. Angajatii care relationeaza direct cu clientii fac mai mult decat sa aduca venituri firmei, reprezinta imaginea companiei in piata, iar daca reclama negativa ridica costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu nepr