Atunci când vrea să cucerească lumea, antreprenorul român nu are limite. Cum Europa s-a dovedit a fi prea mică pentru ambiţiile şi planurile sale, i-a depăşit graniţele şi a reuşit să-şi plaseze cu dibăcie produsele „made in România” pe pieţele din Asia, Africa şi America Latină.
„Partenerul nostru din Japonia, cu care lucrăm de cinci ani, a ţinut ca înainte de semnarea contractului să ne viziteze personal”, spune Alina Mateş, directorul de marketing al companiei Apidava, unul dintre cei mai mari producători români de miere de albine, cu exporturi anuale de peste un milion euro.
Managerul firmei japoneze, cu peste 100 de angajaţi, a vrut la acel moment să vadă nu doar fabrica de la Blaj, ci şi amplasarea câtorva stupine bio din zona Apuseni. Nimic nu putea fi lăsat la voia întâmplării, aşa că fiecare detaliu care ţinea de organizare a fost perfectat de către partenerii japonezi „Au adus cu ei o echipă de filmare care să ia imagini cu pădurile de salcâmi înfloriţi, de unde culeg albinele, pentru a le folosi în materialele de promovare a produsului, ca fiind unul românesc”, îşi aminteşte Mateş.
Citeşte articolul integral pe Income Magazine.
Atunci când vrea să cucerească lumea, antreprenorul român nu are limite. Cum Europa s-a dovedit a fi prea mică pentru ambiţiile şi planurile sale, i-a depăşit graniţele şi a reuşit să-şi plaseze cu dibăcie produsele „made in România” pe pieţele din Asia, Africa şi America Latină.
„Partenerul nostru din Japonia, cu care lucrăm de cinci ani, a ţinut ca înainte de semnarea contractului să ne viziteze personal”, spune Alina Mateş, directorul de marketing al companiei Apidava, unul dintre cei mai mari producători români de miere de albine, cu exporturi anuale de peste un milion euro.
Managerul firmei japoneze, cu peste 100 de angajaţi, a vrut la acel moment să