O victima a birocratiei, a inconsecventei legislative, a lipsei de cooperare intre organismele statului sau a ecologistilor fara tel, Transalpina, cea mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa, risca sa ramana un drum inchis circulatiei pentru o perioada mai mare decat se estima.
Asta, desi lucrarile de reabilitare, care se ridica la 340 de milioane de euro fara TVA, sunt aproape de finalizare. Ceea ce lipseste pentru ca soseaua sa fie inaugurata la propriu este un banal aviz de mediu, care nu s-a eliberat la timp. Un paradox romanesc din care toata lumea iese in pierdere.
Lucrarile au inceput in 2009, iar ceea ce a rezultat a justificat costul de aproape 2,3 milioane de euro pe kilometru: cea mai buna, mai noua si mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa.
Lucrarile s-au desfasurat intr-un ritm alert, in 2011 soseaua fiind asfaltata in proportie de 99% si circulabila integral, devenind aproape la fel de populara ca si Transfagarasanul. Asta in conditiile in care, oficial, drumul e inchis circulatiei vehiculelor, nefiind inca finalizat.Continuarea pe Finantistii.ro O victima a birocratiei, a inconsecventei legislative, a lipsei de cooperare intre organismele statului sau a ecologistilor fara tel, Transalpina, cea mai inalta sosea din Romania si una dintre cele mai spectaculoase din Europa, risca sa ramana un drum inchis circulatiei pentru o perioada mai mare decat se estima.
Asta, desi lucrarile de reabilitare, care se ridica la 340 de milioane de euro fara TVA, sunt aproape de finalizare. Ceea ce lipseste pentru ca soseaua sa fie inaugurata la propriu este un banal aviz de mediu, care nu s-a eliberat la timp. Un paradox romanesc din care toata lumea iese in pierdere.
Lucrarile au inceput in 2009, iar ceea ce a rezultat a justificat costul de aproape 2