În ultimii doi ani Steaua nu a beneficiat de suportul financiar al unui sponsor important. De la finalul sezonului 2009/2010, atunci când s-a încheiat contractul cu Sportingbet, niciun alt brand nu s-a arătat interesat să-şi imprime logo-ul pe tricourile purtate de fotbaliştii Stelei.
Derapajele publice ale patronului Gigi Becali, precum şi pretenţiile considerate a fi exagerate au fost motivele pentru care Steaua nu a reuşit să atragă un sponsor principal. Totuşi, în strategia pentru sezonul următor, oficialii din Ghencea au trecut pentru a fi bifat şi acest punct. Conform surselor din interiorul clubului, conducerea solicită aproximativ 1,5 milioane de euro pentru a pune la dispoziţie spaţiul de pe tricourile fotbaliştilor. Mai mult, pe lângă suma de bani, Steaua mai doreşte şi alte avantaje de pe urma eventualei colaborări. "Dacă cei din conducere se vor înţelege cu o firmă de echipament medical, spre exemplu, vor solicita şi aparatură pentru utilarea cabinetului de la club. În cazul în care va veni un constructor auto, probabil că vor solicita şi maşini pentru fotbalişti şi angajaţi", a explicat sursa ProSport.
Doar trei sponsori de la venirea lui Becali
Preluarea Stelei de către Gigi Becali a fost începutul întreruperii colaborării dintre club şi sponsorii importanţi care activau în fotbal. După ce, de-a lungul anilor de după Revoluţie, pe tricourile Stelei au fost înscrise nume de companii precum Castrol, Philips, Bancorex, Dialog sau BCR, de la venirea lui Becali lista s-a subţiat. Astfel, doar Citibank (1,5 milioane euro pe sezon) a colaborat mai mult de un an cu Steaua, în timp ce RAFO (1 milion euro) şi Sportingbet (750.000 euro) au întrerupt colaborarea după un sezon.
În ultimii doi ani Steaua nu a beneficiat de suportul financiar al unui sponsor important. De la finalul sezonului 2009/2010, atunci când s-a închei