Operatorul de servicii poştale Postmaster Bucureşti estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 11 milioane de euro, în creştere cu peste 10% faţă de 2011, a declarat într-o conferinţă de presă, unul dintre asociaţii firmei, Mihai Preoţescu.
Austrian Post Group a intrat în acţionariatul Postmaster în 2011. "La cinci ani de la înfiinţare avem o infrastructură care include 1.700 de distribuitori, 47 de birouri locale, hărţi vectoriale detaliate şi actualizate periodic cu situaţia destinatarilor, o capacitate de distribuţie de 6.000 de tone de material anual şi un control eficient al livrărilor, prin intermediul unei flote de 100 de autovehicule", a spus Preoţescu.
El a adăugat că aşteaptă cu interes anul 2013, când va avea loc liberalizarea pieţei locale a serviciilor poştale. "Suntem pregătiţi să concurăm cu Poşta Română pe aproximativ 80% din teritoriu, acoperind 95% din populaţie, şi credem că vom putea asigura livrări mai eficiente şi cel puţin la fel de avantajoase ca preţ", a mai spus Preoţescu.
Principalele două zone de business în care activează Postmaster sunt distribuţia neadresată a cataloagelor publicitare şi de informare, reprezentând cel mai important instrument de marketing direct pentru industriile de larg consum, şi servicii poştale-distribuţie adresată, segment care se aşteaptă să aibă schimbări semnificative odată cu liberalizarea pieţei în 2013.
Totodată, compania furnizează servicii de geomarketing, care permit reprezentarea grafică a repartizării clienţilor pe zone şi diferite caracteristici cum ar fi venitul şi preferinţele de consum şi de gestiune a bazelor de date.
În privinţa profitabilităţii, reprezentanţii Postmaster au spus că societatea a obţinut în 2010 un câştig de două milioane de lei, care a urcat anul trecut la 2,2 milioane de lei şi mizează în 2012 pe menţinerea tendinţei de creştere.
Firma a fo