Aproape jumatate dintre cei inscrisi la Marketing 3.0, evenimentul la care va participa Philip Kotler pe 1 iunie la Bucuresti, sunt din industria bunurlor de larg consum (FMCG) si farma, conform organizatorilor.
Astfel, circa 32,7% dintre cei care vor participa la prezentarea sustinuta de profesorul Kotler la Bucuresti sunt din FMCG, in jur de 16,4% din industria farma, 9% din IT&C, 8,3% din publicitate, iar 7,9% din productie.
Pe de alta parte, circa 27,5% dintre cei inscrisi la eveniment reprezinta corporatii cu peste 500 de angajati, in timp ce participantii care vin din companii medii, cu 100 - 500 de angajati, reprezinta un procent de 42,7% dintre cei inscrisi. De asemenea, aproape o treime dintre cei care vor veni la eveniment lucreaza in firme cu pana la 100 de angajati.
Cei care isi doresc sa se inscrie la eveniment mai au doua zile la dispozitie. Pretul intreg al unui bilet la Marketing 3.0 este de 744 de euro, cu TVA. Pentru un numar mai mare sau egal cu 5 bilete achizitionate in cadrul aceleiasi companii, se va aplica o reducere de pret de pana la 20%, procent corespunzator numarului de bilete comandate. Membrii IAA, IAB, ARRP, RAC si studentii si absolventii ASEBUSS / EXEC-EDU beneficiaza de 10% reducere.
Philip Kotler va vorvi despre cum pot fi imbunatatite brandurile si cum pot managerii sa faca fata provocarilor si oportunitatilor de business in perioade de turbulente.
Cine este Philip Kotler: Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.
Este inventatorul celor “4P” in ,arketing (care acum au devenit cei “7P”) precum si inventator