Realizarea de parcări pentru biciclete şi cum se poate adopta un stil de viaţă sănătos cu o alimentaţie corectă şi eliminarea stresului sunt obiectivele celor două proiecte câştigătoare ale programului de responsabilitate socială „Heineken pentru Comunităţi”, lansat de producătorul de bere Heineken.
20 de proiecte înscrise
Proiectul a fost lansat în Ungheni şi Târgu-Mureş în parteneriat cu Asociaţia CSR Nest, fiind dedicat susţinerii şi dezvoltării comunităţii locale din cele două oraşe. În total au fost înscrise 20 de proiecte din partea a 16 ONG-uri din domeniile social, sănătate, cultural, turism. „Numărul proiectelor înscrise în programul „Heineken pentru Comunităţi” reprezintă o confirmare a faptului că iniţiativa noastră de implicare în susţinerea şi dezvoltarea comunităţii locale din Târgu Mureş şi Ungheni, în care ne desfăşurăm activitatea, a fost bine primit şi a răspuns unor nevoi reale”, a declarat Anna-Maria Vikarius, directorul fabricii de bere Heineken din Târgu-Mureş.
Cele două proiecte câştigătoare „Minte sănătoasă în corp sănătos!” al Asociaţiei Sănătate şi Speranţă şi „MureşOnBike-Parcări pentru biciclete” al Fundaţiei Comunitare Mureş vor primi o finanţare în valoare de 50.000 lei destinată implementării proiectelor până la sfârşitul acestui an.
Şedinţe pentru combaterea stresului
Printre obiectivele proiectului „Minte sănătoasă în corp sănătos” se numără deprinderea tehnicilor de control al stresului prin metode cognitive şi modificarea stilului de viaţă. Vor fi realizate 22 de workshop-uri, a câte trei zile, cu participarea unui număr de circa 20 de persoane. „În primul rând toate programele noastre sunt validate ştiinţific. În mod normal pentru tulburările emoţionale sau managemntul stresului avem un program de 12 săptămâni, în care 12 ore pe săptămână omul învaţă ceva. Am evitat până acuma s