Mihai Pătraşcu (30 ani), fondator şi director executiv al magazinului online EvoMAG, estimează că piaţa de comerţ online din ţara noastră va creşte cu 30% anul acesta, în timp ce afacerea sa va cunoaşte o creştere situată între 35 şi 40%.
Capital: eMAG este liderul pieţei de comerţ electronic. Unde se situează evoMAG.ro?
Mihai Pătraşcu: Conform estimărilor noastre suntem undeva pe poziţia 4 în piaţă din punct de vedere al cifrei de afaceri. Suntem o afacere profitabilă şi stabilă financiar, lucru care este mult mai important, din punctul meu de vedere, pe termen lung.
Capital: Care sunt planurile de dezvoltare pentru anul acesta?
Mihai Pătraşcu: Avem un proiect destul de ambiţios pe care sper să îl începem la începutul lunii iulie, este ceva ce nu s-a mai făcut. Vom colabora cu un partener de cursă lungă.
Capital: Cum vedeţi piaţa de comerţ electronic anul acesta? Cu cât vor creşte afacerile evoMAG.ro?
Mihai Pătraşcu: Conform estimărilor noastre, noi vom avea o creştere situată undeva între 35 şi 40%, iar piaţa de comerţ online va creşte în jurul valorii de 30%, deci vom avea o creştere estimată mai mare decât piaţa de comerţ online din România.
Capital: Care sunt cele mai vândute produse? Aveţi de gând să introduceţi altele noi în ofertă?
Mihai Pătraşcu: Laptop-urile, tabletele şi smartphone-urile sunt motoarele de vânzare cele mai mari. Cele două din urmă vin puternic şi au o creştere accelerată.
Capital: Unde se situează evoMAG.ro din punct de vedere al preţurilor practicate?
Mihai Pătraşcu: Suntem în piaţă, apropiat de preţul cel mai mic. Nu ne dorim să fim cei mai ieftini şi nici nu este targetul nostru, oferim servicii aproape de premium şi nu le putem susţine cu preţul cel mai mic. (livrare rapidă, consultanţă avizată, showroom în centrul Bucureştiului, stoc, deși suntem m