X-Trade Brokers susţine piaţa de trading din România prin lansarea celei de-a patra ediţii a concursului de tranzacţionare online „XTB Trading Cup 2012” şi dezvoltă campanii de informare şi educare astfel încât tot mai mulţi manageri să ia în calcul folosirea instrumentelor de trading în activitatea curentă.
Pornind de la profilul pieţei de trading din România şi de la eficienţa folosirii instrumentelor de trading in dezvoltarea afacerilor, X-Trade Brokers a demarat o serie de acţiuni care au ca obiectiv informarea şi educarea publicului, pe toată durata anului.
Cea mai importantăacţiune este concursul anual de tranzacţionare online pe pieţele financiare, „XTB Trading Cup”, în care cunoştinţele în trading pot fi experimentate într-un cont demo, în care sunt folosiţi bani virtuali, dar în care tranzacţionarea se face pe platforme reale. La finalul campaniei, traderul cu rata de profitabilitate cea mai mare va câştiga un Audi TT.
Instrumentele de trading pot fi foarte utile în dezvoltarea afacerilor, dacă sunt folosite cu responsabilitate şi precauţie. Considerăm ca fiind foarte eficientă, pentru cei interesaţi de activitatea de tranzacţionare, interacţiunea cu platforma XTB deoarece oferă oportunitatea de a tranzacţiona în condiţii reale, dar într-un cont demo, iar XTB asigură suportul educativ necesar. Din punctul nostru de vedere un bun trader trebuie să fie informat, să îşi stabilească un plafon al pierderilor sub care să nu treacă şi să îşi controleze emoţiile, declară Claudiu Cazacu, Analist-Şef X-Trade Brokers.
Cele mai utilizate instrumente atât în tranzacţionarea reală, cât şi în cea de pe platforma concursului sunt perechile valutare (EUR/USD, GBP/USD, USD/JPY), indicele pieţei de capital germane (D30), indicele pieţei din SUA (USD 500), piaţa de mărfuri – petrol şi aur – şi piaţa de acţiuni.
Dintre a