Estimări atinse încă o dată pentru Hornbach: Vânzările consolidate ale Grupului Hornbach au urcat cu peste 6%, la 3,2 miliarde de euro, veniturile operaţionale (EBIT) au crescut în ritm similar şi au ajuns la 169 milioane de euro, s-a înregistrat creştere semnificativă a cotei de piaţă în Germania, iar investiţiilor au accelerat.
Hornbach Holding AG, unul dintre principalii operatori de magazine de bricolaj din Europa, a raportat în anul financiar 2011-2012, început la 1 martie 2011 şi finalizat la 29 februarie 2012, o creştere cu 6,2% a vânzărilor consolidate, la 3,2 miliarde de euro. Veniturile operaţionale (EBIT) au crescut, de asemenea, cu 6,3%, ajungând la 169,1 milioane de euro. Compania, înclusă în cadrul indicelui bursier S-Dax, şi-a atins astfel estimările în ceea ce priveşte vânzările şi veniturile, crescându-şi în acelaşi timp competitivitatea pe piaţă. Acest lucru este valabil în special pentru magazinele din Germania, care au consemnat o creştere peste ritmul înregistrat la nivelul întregului sector, extinzându-şi cota de piaţă de la 8,8%, la 9,2%.
Vânzările magazinelor din cadrul grupului Hornbach au crescut cu 2,8% în anul financiar 2011-2012, fără a lua în calcul unităţile nou deschise sau cele închise, după ce în anul financiar precedent creşterea a fost de 2,6%. Hornbach a raportat o majorare puternică în Germania, unde vânzările magazinelor au crescut cu 5,8%, cea mai mare creştere de la listarea la Bursă a Hornbach Baumarkt AG (parte a Hornbach Holding AG) în noiembrie 1993. Prin comparaţie, sectorul de bricolaj din Germania a înregistrat o creştere de doar 1% în perioada ianuarie – decembrie 2011, în timp ce vânzările din magazinele Hornbach în aceeaşi perioadă au crescut cu mai mult de 7 procente.
"Pentru noi, anul financiar 2011-2012 a fost extraordinar!”, a declarat Albrecht Hornbach, Preşedintele Cons