United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit 2 milioane de euro in campania de imagine pentru brandul Skol, desfasurata pe principalele posturi TV nationale, print, outdoor si on-line.
Campania de imagine, adresata barbatilor, mizeaza pe evadarea din cotidian. Activitatile de recreere si atmosfera din Skol Land sunt cuprinse in spotul TV, cu care s-a lansat campania, creat de URBB si Papaya Advertising.
„Skol Land este un spatiu unic, creat doar pentru barbati, unde acestia vin sa alunge stresul si sa se relaxeze. Spotul TV face un tur al acestui spatiu prin ochii personajului principal care descopera una cate una punctele de atractie din Skol Land, fiecare reprezentand o metoda de relaxare si distractie coborata din fanteziile oricarui barbat”, a declarat Anca Aldea, senior brand manager Skol.
La randul sau, Robert Tiderle, creative director Papaya, a afirmat ca spotul a vrut sa creeze un spatiu in care consumatorul sa se simta in largul sau, nu sa fie impuns la orice pas de cotoarele powerpoint-urilor cu diverse pozitionari din birourile de marketing sau ale agentiei. United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit 2 milioane de euro in campania de imagine pentru brandul Skol, desfasurata pe principalele posturi TV nationale, print, outdoor si on-line.
Campania de imagine, adresata barbatilor, mizeaza pe evadarea din cotidian. Activitatile de recreere si atmosfera din Skol Land sunt cuprinse in spotul TV, cu care s-a lansat campania, creat de URBB si Papaya Advertising.
„Skol Land este un spatiu unic, creat doar pentru barbati, unde acestia vin sa alunge stresul si sa se relaxeze. Spotul TV face un tur al acestui spatiu prin ochii personajului principal care descopera una cate una punctele de atractie din Skol Land, fiecare reprezentand o metoda de relaxare si distractie coborata din fanteziil