Monitorizarea campaniei electorale in online indica un trend ascendent al numarului de aparitii total al principalilor candidati inclusi in analiza Mediafax Monitorizare, candidatii la Primaria Capitalei fiind mai mediatizati decat cei din tara, iar cel mai vizibil este Gigi Becali.
Astfel, expunerea candidatilor la primariile din Bucuresti a crescut cu 45% (de la 3203 la 4645), in perioada 21-27 mai fata de perioada monitorizata anterior, 14-20 mai. In contrapondere, aparitiile in online ale candidatilor din tara au scazut cu 22%.
In a doua saptamana plina de campanie, Gigi Becali il surclaseaza pe Emil Boc in topul celor mai mediatizati candidati la primarie, acesta din urma ajungand pe locul doi. Sorin Oprescu isi pastreaza atat numarul de aparitii, cat si locul in top, urmat de Sulfina Barbu si Marian Vanghelie.
Mediafax Monitorizare a analizat, in perioada 11-27 mai 2012, aproximativ 57.000 de surse de informare online - site-uri, conturi de twitter, pagini de facebook si bloguri, urmarind aparitia a 40 de politicieni in articolele difuzate.
A doua saptamana a campaniei electorale, 21-27 mai, il aduce in prim-planul articolelor din mediul online pe Gigi Becali, dar in mare masura in legatura cu subiecte ce nu tin direct de campanie, cum ar fi achitarea acestuia in dosarul terenurilor MApN, transferurile de la Steaua sau schimbarea antrenorului Mihai Stoichita cu Laurentiu Reghecampf.
Cu toate acestea, Gigi Becali a devenit vizibil si in calitate de candidat la Primaria Capitalei, cu detalii legate de donatii, de promisiunile de campanie (va face cate zece noi biserici in fiecare sector) si de pozitia acestuia fata de problema cainilor vagabonzi. 17% reprezinta procentul aparitiilor lui Gigi Becali din totalul prezentelor candidatilor monitorizati.
Aparitiile lui Emil Bocs-au redus la jumatate in perioada 21-27 mai fata d