Candidatul APC pentru Primăria Constanţa, Christian Gigi Chiru, a dat ieri publicităţii rezultatele unui sondaj de opinie efectuat de compania Da Easy Way, în colaborare cu Simple Media Network, sondaj derulat în rândul populaţiei adulte a municipiului Constanţa. „Cercetarea a fost realizată pe un eşantion stratificat, reprezentativ pentru populaţia adultă, volumul eşantionului fiind de cca. 1.200 de persoane, iar marja de eroare maximă fiind de +/- 2,6%, cu o probabilitate de 95%". De menţionat este că interviurile faţă în faţă au avut loc, potrivit companiilor care au realizat acest sondaj, la domiciliul repondenţilor, în perioada 16 - 22 mai 2012. Cercetarea sociologică a abordat aproximativ 15 teme, precum: „date socio-demografice, identificarea persoanelor cu imagine favorabilă din cadrul PDL şi al celorlalte partide pentru identificarea suportului mesajului de campanie, stabilirea gradului de vizibilitate şi notorietate pentru candidaţii PDL şi ai celorlalte partide, opţiunea de vot, segmentarea publicurilor ţintă". La întrebarea „Ce contează mai mult la aceste alegeri pentru funcţia de primar?", 37% dintre repondenţi au răspuns „mai degrabă partidul", 27% - „mai degrabă candidatul", 30% - „nu ştiu", 6% - „şi partidul şi candidatul". La „Opţiuni de vot" 38,72% au răspuns Radu Mazăre, 31,04% - Christian Gigi Chiru, 3,35% - Claudiu-Iorga Palaz, alţii - 2,09%, „pe niciunul dintre ei" - 2,98%, „nu ştiu încă" - 21,82%. În categoria „Cu cine nu ar vota în niciun caz", 10% l-au indicat pe Mazăre, tot 10% - Chiru, 11% - Palaz, 7% - alţii, „pe niciunul dintre ei" - 18%, „nu ştiu încă" - 44%. Notorietate şi vizibilitate La capitolul „Notorietate şi vizibilitate", actualul primar al municipiului Constanţa, Radu Mazăre, are o notorietate de 98% şi o vizibilitate de 100%. Candidatul APC la mandatul de edil-şef al municipiului Constanţa are 62% notorietate şi 75% vizibilitat