Network One Distribution (NOD), distribuitor local de produse electro-IT, mizează în 2012 pe o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, comparativ cu anul trecut, când a obţinut peste 200 milioane euro, creştere susţinută şi de vânzările de laptopuri Dell pe piaţa din România, potrivit datelor anunţate azi de companie.
În 2011, compania a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu 37,9% faţă de anul anterior.
De asemenea, compania mizează, în acest an, şi pe creşterea cu 10% a vânzărilor de laptopuri Dell pe piaţa din România, aceasta fiind în linie cu evoluţia pieţei de laptopuri la nivel local, pe fondul creşterii cererii din partea clienţilor din sectorul IMM. Astfel, cererea venită din partea IMM-urilor va contribui anul acesta la un avans de 10% al vânzărilor de laptopuri în România.
"Ne aflăm acum la finalul ciclului de înlocuire a echipamentelor IT din companii, care durează în mod obişnuit trei ani, după ce ultimele achiziţii semnificative au fost făcute în 2008. Companiile vor face achiziţii importante anul acesta, atât în ceea ce priveşte infrastructura IT, cât şi dotarea angajaţilor cu tehnologii noi, pentru a creşte productivitatea", a declarat directorul general Network One Distribution, Răzvan Ziemba.
În cei aproape patru ani de parteneriat NOD (Asesoft Distribution)-Dell, distribuitorul român a vândut aproximativ 100.000 de laptopuri Dell, cele mai cerute game fiind Inspiron (foto) şi XPS.
Potrivit companiei, laptopurile au continuat să alimenteze creşterea pe piaţa IT din România şi în prima parte a acestui an. Astfel, în primele trei luni ale anului, vânzările de computere portabile au avut o creştere de 24% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
"NOD este un partener strategic pentru Dell în Europa Centrală şi de Est, fapt care ne oferă oportunitatea de a oferi clienţi