Vânzările de vehicule comerciale grele, de peste 3,5 tone, au urcat cu 138% în aprilie faţă de luna similară a anului trecut, la 312 unităţi, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). Cea mai mare creştere din intervalul ianuarie-aprilie pentru vehiculele comerciale de peste 3,5 tone a fost punctată în martie, când avansul a ajuns la peste 150% şi un volum de 316 vehicule comerciale grele vândute.
În total, în primele patru luni, vânzările pe acest segment au înregistrat o scădere de 13% faţă de perioada similară a anului trecut, la mai puţin de 1.000 de unităţi. În cazul mărcilor de camioane de peste 18 tone din top cinci cel mai bine vândute branduri, primele trei au înregistrat creşteri cuprinse între 36% şi 318% în primele patru luni ale acestui an, faţă de perioada similară a anului trecut, potrivit statisticilor APIA. Cel mai bine vândută marcă a fost MAN, cu 209 camioane grele de peste 18 tone, în creştere cu 35%. Avansul cel mai ridicat a fost punctat de Volvo Trucks cu 318%, la 142 de unităţi. În ceea ce priveşte DAF şi Scania, ocupantele locurilor patru şi cinci în topul vânzărilor, acestea au înregistrat o scădere de 45%, respectiv de 4%.
Vânzările de vehicule comerciale grele, de peste 3,5 tone, au urcat cu 138% în aprilie faţă de luna similară a anului trecut, la 312 unităţi, potrivit statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). Cea mai mare creştere din intervalul ianuarie-aprilie pentru vehiculele comerciale de peste 3,5 tone a fost punctată în martie, când avansul a ajuns la peste 150% şi un volum de 316 vehicule comerciale grele vândute.
În total, în primele patru luni, vânzările pe acest segment au înregistrat o scădere de 13% faţă de perioada similară a anului trecut, la mai puţin de 1.000 de unităţi. În cazul mărcilor de camioane de peste 18 tone