Gheorghe Nichita• Din cauza modului dezastruos si corupt in care primarul Gheorghe Nichita a administrat orasul in ultimii 8 ani, soferii isi nenorocesc masinile pe bulevardul Metalurgiei • Asfaltul, daca nu lipseste cu desavarsire, este crapat, gaurit sau facut valuri • Linia de tramvai de pe Metalurgiei pare a fi parte a unui montagne-russe • Bulevardul Chimiei, in schimb, are cele mai adanci cratere • Asfaltul a disparut cu totul pe o portiune de drum, in urma ramanand doar valuri de moloz si baltile de jumatate de metru adancime • Primaria vinde gogosi europene, anuntand ca intentioneaza reabilitarea cu fonduri de la UE, proiectele nefiind nici macar verificate de Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Est
In mileniul trei, dupa ce Iasul a imprumutat zeci de milioane de euro pentru asfaltari, strazile ofera cosmaruri zilnice fiecarui sofer. Din cauza felului in care a administrat orasul Nichita in ultimii 8 ani, soferii isi nenorocesc masinile pe bulevardul Metalurgiei. In topul pentru cele mai gaurite strazi din Iasi ar putea aparea foarte bine si Bulevardul Chimiei, artera cu cele mai mari cratere din municipiu.
Intrarea de pe bulevardul Tudor Vladimirescu pe bulevardul Chimiei iti lasa impresia ca ajungi pe un drum circulabil dar, dupa 50 de metri, molozul de pe drum iti ajunge in parbriz. Primul tronson din bulevardul Chimiei, de pe partea dreapta a Bahluiului, mai are urme de asfaltat. Dupa intersectia cu Bulevardul Metalurgiei, drumul din dale de beton ofera soferilor certitudinea unei viitoare vizite la service. Gropile sunt atat de apropiate una de cealalta incat nu pot fi ocolite.
Astfel, incercarea de a ajunge din Tudor Vladimirescu pe strada Sfantu Ioan poate fi facuta in siguranta doar de o masina offroad, care ar trece peste damburi de pamant uriase sau balti adanci de jumatate de metru. Cert este ca prima parte a bu