- Social - nr. 104 / 31 Mai, 2012 Banca Romana de Dezvoltare – Groupe Société Générale (BRD), in ierarhia valorica a societatilor bancare din Romania, se afla pe locul secund, dupa BCR, urmate amandoua la mare distanta de celelalte societati bancare din tara, din punct de vedere al activelor. O ierarhizare, dupa profitul realizat, a rentabilitatii, plaseaza BRD in fruntea clasamentului, de mai multi ani incoace. Dupa cum ne-a informat domnul Bartha Kálmán, directorul executiv al Bancii, BRD a inregistrat profit chiar si in anii 2010-2011, in conditiile in care toate celelalte societati bancare din tara au avut pierderi. Acelasi rezultat pozitiv l-a inregistrat si in primul trimestru al anului in curs. "Acest lucru ne-a permis si ne permite sa ne mentinem si chiar sa ne dezvoltam reteaua de unitati, sa pastram numarul de salariati si sa avem cresteri si in aceasta perioada de criza, si in conditiile de concurenta puternica. Ca exemplu concret, in curand vom deschide o noua agentie, pe Bulevardul Pandurilor”, a afirmat domnul Bartha Kálmán, cu prilejul conferintei de presa tinuta la sediul BRD, la 29 mai a.c., la care au participat si doamnele Angela Suciu, director retail Grup BRD, si Polcz Ildikó, responsabil marketing. Scopul conferintei de presa a fost de a face cunoscute cele mai noi oferte ale BRD concepute in beneficiul persoanelor fizice. Domnul Batha Kálmán a afirmat ca modificarile legislative din anul in curs, cat si intrarea in vigoare a Regulamentului nr.50 al Bancii Nationale a Romaniei, prin care s-au impus conditii restrictive acordarilor de credite, au obligat bancile sa-si adapteze ofertele conform cadrului general stabilit. BRD s-a conformat, si, pe langa produsele clasice de creditare, a venit pe piata bancara din Romania cu produse noi, care se refera la tratamente medicale, nevoi de consum, investitii imobiliare, credite de refinantare prin card