Serviciile hoteliere din Bucureşti s-au menţinut pe aceeaşi poziţie în clasamentul realizat de serviciul gratuit de rezervări online hotel.info pe baza satisfacţiei clienţilor săi.
Serviciul hotel.info a făcut în această lună o nouă analiză a evaluărilor generale ale clienţilor săi internaţionali care fac rezervări, pentru peste 210.000 hoteluri din întreaga lume.
În comparaţia metropolelor internaţionale, în jumătatea superioară a tabelului nu au apărut decât puţine modificări faţă de evaluarea din luna februarie a acestui an. Astfel, la locurile de la unu la opt nu s-a consemnat nicio schimbare de poziţie şi Varşovia este în continuare metropola cu oaspeţii hotelurilor cei mai satisfăcuţi de serviciile oferite. Zagreb şi Liubliana şi-au îmbunătăţit poziţia cu două locuri, ajungând pe locurile 9 şi 10 şi situându-se astfel, în clasamentul realizat de hotel.info cu privire la satisfacţia oaspeţilor de hotel înaintea oraşelor Sofia şi Bangkok.
Deosebit de mândri pot fi şi hotelierii din Riga. Clienţii hotel.info care fac rezervări s-au arătat în mod clar mai satisfăcuţi decât în sondajul anterior de serviciile hoteliere din capitala letonă, care a urcat trei poziţii şi se află acum pe locul 14, cu 7,42 puncte. Serviciile hoteliere din Bucureşti au reuşit să-şi păstreze nota lor de evaluare şi să se menţină pe poziţia 18. La sfârşitul tabelului, Wilna urcă în clasamentul internaţional în locul Pekingului. În timp ce evaluarea generală pentru serviciile hoteliere din metropola lituaniană a crescut de la 7,19 la 7,25, gradul de satisfacţie faţă de prestaţiile hotelierilor din Peking, la hotel.info, s-a redus de la 7,20 la 7,16. Madrid a obţinut o evaluare ceva mai bună decât până acum, totuşi capitala spaniolă a pierdut un loc, din cauza puternicii creşteri a oraşului Wilna şi este acum pe ultimul loc al ranking-urilor.
Dimpotri