Policolor – Orgachim, unul din cei mai importanti producatori de lacuri si vopsele din Sud-Estul Europei, estimeaza pentru acest an o crestere de 10% a cifrei de afaceri la 38,5 milioane euro, comparativ cu anul trecut cand a inregistrat circa 35 milioane euro.
Compania se bazeaza pe diversificarea portofoliului de produse, deschiderea de noi magazine dar si pe continuarea strategiei de eficientizare la nivel de costuri.
”Vanzarile acumulate in primul trimestru al acestui an sunt in aceeasi directie propusa la inceput de an, chiar daca luna februarie ne-a dat emotii. Oricum, nu mai putem vorbi de cresteri artificiale ca in anii 2007-2008, astfel ca un target de crestere cu 10% pare mult mai realist in acest moment, atat la nivelul companiei din Romania cat si al grupului”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Grup Policolor – Orgachim.
La nivel de grup, afacerile Policolor - Orgachim se vor ridica la 97 milioane euro, comparativ cu anul trecut, cand a raportat 88,5 milioane de euro, potrivit estimarilor companiei.
Planurile pentru anul in curs se bazeaza pe investitii in departamentul de cercetare si dezvoltare, in training-uri pentru angajati, in echipamente de productie si solutii noi, dar si in extinderea numarului de magazine in cele mai mari orase ale tarii. Policolor este deja prezent in 7 locatii din Bucuresti, Iasi, Constanta si Timisoara.
“Sezonalitatea business-ului, incertitudinile economice locale, puterea de cumparare scazuta si lipsa de investitii in proiecte mari de renovare ne fac sa fim din ce in ce mai retinuti, motiv pentru care cred ca, intr-un scenariu optimist, piata va stagna la nivelul lui 2011”, mai precizeaza CEO-ul grupului.
Focusul se va mentine si pe consolidarea pozitiei unor produse reprezentative, precum SPOR, dar si pe lansarea unor produse noi, care sa deserveasca nevoile actuale ale consumatorilor. O