Compania de marketing senzorial Mood Media s-a mutat in aceasta primavara in complexul de birouri Upground, din apropierea statiei de metrou Pipera. Cerinta principala in alegerea sediului a fost amplasarea biroului la parterul cladirii.
La nivel global, Mood Media Corporation are filiale in peste 40 de tari si ofera servicii de marketing in-store, precum servicii audio, video si olfactive direct la punctele de vanzare, pentru a imbunatati experienta cumparaturilor. Mai exact, muzica de ambianta, spoturi audio, in-store radio, continut video, in-store TV, branding olfactiv, clientii sai fiind marile retele hoteliere si de retail.
In Romania, Mood Media a fost infiintata in anul 2000, ca filiala tehnica a grupului, catre care au fost externalizate serviciile de call-center, in limbile franceza si engleza, si dezvoltare software pentru bazele de date interne.
"In 2012 s-a luat decizia infiintarii unui Centru de Excelenta in Bucuresti si cresterii activitatii din Romania. Departamentul call-center serveste astazi clienti vorbitori de germana, olandeza, franceza, engleza. Au fost infiintate trei departamente noi: In-Store Messaging (tehnicieni care programeaza continut audio pentru difuzare in locatii din intreaga Europa), Production (tehnicieni care produc cd-uri de actualizare a continutului muzical pentru clienti din intreaga Europa) si Repairs (tehnicieni care repara, updateaza si expediaza playere audio/video pentru clienti din toata lumea)", povesteste Carmen Radu, director de marketing al Mood Media Romania.
De ce a fost nevoie de un birou la parter Numarul de angajati ai companiei s-a dublat in doar doua luni, pana la 82 in prezent si, tinand cont de acest context de crestere, a fost nevoie de un sediu care sa vina in intampinarea tuturor nevoilor. Mood Media a inchiriat in primavara o suprafata de 1.693 mp la parterul complexului de birou