Noul sistem de ticketing va exista la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov, precum și la alte patru agenții din județele Alba, Brăila, Neamț și Botoșani, urmând să fie susținut financiar cu ajutorul fondurilor europene. Sistemul menit să creeze o atmosferă civilizată și modernă în instituție presupune ca șomerii să ia câte un bon la intrarea în instituţie, astfel că angajaţii AJOFM vor şti exact câte persoane au la uşă.
Când vine vorba de fonduri europene, găselnițele în materie de proiecte primează. Chiar dacă rata șomajului în județul Brașov se află în continuare peste media națională se optează pentru proiecte de modernizare a instituției și nu pe noi proiecte care să ajute la încadrarea în muncă a persoanelor fără servici. La finele lunii martie a.c. valoarea a ratei şomajului înregistrată la nivelul judeţului Braşov a fost de 4.91%, din mediul urban provenind 5.694 persoane (2.661 femei), iar din mediul rural 6.368 persoane (2.524 femei). În aceste condiții este adevărat că numărul tot mai mare de brașoveni care calcă pragul instituției cere o bună organizare pentru ca munca agenților să fie ușurată și pentru ca problemele brașovenilor să fie rezolvate într-un timp cât mai scurt. Dar musai din fonduri europene?
Sistemul de ticketing va fi instalat în holul instituției și are ca scop eliminarea suspiciunilor în rândul brașovenilor cu privire la posibilitatea de a nu fi primiți în ordinea în care au venit. În plus, cu ajutorul unor dispaly-uri care vor fi instalate deasupra fiecărei uși din instituție, brașovenii vor afla cât timp mai au de așteptat și care este numărul de bon care urmează, informează bzb.ro.
Noul sistem de ticketing va exista la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov, precum și la alte patru agenții din județele Alba, Brăila, Neamț și Botoșani, urmând să fie susținut financ