Plicuri din străinătate nu ajung la destinaţie, iar coletele sunt deschise în căutarea de valori, reclamă mai mulţi bucureşteni. Sursa: LIBERTATEA
Genoveva Tatu a depus până acum cinci plângeri la Poşta Română pe motiv că îi este "buzunărită" corespondenţa primită de peste Ocean de către angajaţii acestei instituţii.
Bucureşteanca are rude şi prieteni în Canada, iar cu ocazia sărbătorilor şi nu numai, primeşte şi trimite frecvent scrisori şi felicitări. "Trimiterile simple externe - felicitări, în cazul meu - adică ceea ce nu este scrisoare recomandată, sunt deschise în cautare de bani sau altceva, iar apoi sunt aruncate fără să mă ajungă la destinatar", sunt acuzaţiile bucureştencei.
Problemele Genovevei au început din noiembrie 2010. De la această dată ea nu a primit cel puţin cinci scrisori trimise din Canada. Niciun plic nu conţinea bani, ci doar simple cărţi poştale de felicitare. "Am făcut nenumărate reclamaţii scrise fără rezultat. Mi s-a spus să cer familiei mele din Canada să trimită felicitarile recomandate. Cu alte cuvinte, ştiu ce se întâmplă, dar nu fac nimic", susţine femeia.
"Am primit un colet deteriorat, care fusese deschis anterior"
Reclamaţii similare se primesc şi la adresa coletelor trimise prin aceeaşi instituţie. Emanuela din Bucureşti a primit anul trecut un colet din Statele Unite. "Pachetul arăta ciudat, parcă ar fi fost deschis. Plus că o parte din lucrurile care erau acolo erau sparte. Pentru că primisem produse deteriorate, am decis să trimit coletul înapoi în SUA", ne povesteşte aceasta.
Însă, la Oficiul Poştal 37 i s-a spus că nu pot trimite coletul înapoi . "Nu mi-a venit să cred", mai spune aceasta.
Corespondenţa externă ajunge în cinci zile
De la Biroul de Presă al Poştei ni s-a transmis că nu ne pot oferi informaţii pentru că nu au aprobări de l