„Adevărul“ a înregistrat în perioada 2 mai 2011 - 13 mai 2012 un număr mediu de 220.000 de cititori pe ediţie, potrivit Studiului Naţional de Audienţă.
Cotidianul „Adevărul" are 220.000 de cititori în medie pe ediţie şi rămâne cel mai citit ziar de calitate din România, potrivit măsurătorilor realizate în perioada 2 mai 2011 - 13 mai 2012 de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Pe următoarele poziţii se află „Jurnalul Naţional", cu 191.000 de cititori, „Evenimentul zilei" - 155.000 de cititori şi „România liberă", cu o medie de 65.000 de cititori pe ediţie.
Săptămânalul „Weekend Adevărul" a înregistrat, în aceeaşi perioadă, 171.000 de cititori pe ediţie şi a rămas pe prima poziţie, peste „Jurnalul de Duminică".
Tabloidul „Click!" rămâne liderul pieţei din România, fiind cel mai citit cotidian, cu un număr mediu de 714.000 de cititori pe ediţie.
Pe locurile următoare se află „Libertatea" şi „Cancan", cu 558.000, respectiv 449.000 de cititori. Majoritatea publicaţiilor editate de Adevărul Holding se află în faţa competitorilor direcţi. Astfel, „Click! TV", „Click! pentru femei" şi „Click! Sănătate" ocupă primele poziţii pe segmentele lor.
„Forbes România" este în topul publicaţiilor de business, cu 49.000 de cititori, în medie, pe ediţie şi devansează, astfel, „Business Magazin", care are o medie de 39.000 de cititori. Revista „Historia", editată, de asemenea, de Adevărul Holding, are, în medie, 96.000 de cititori pe ediţie.
Mai mult, contrar tendinţelor pieţei de presă din România, săptămânalul „Dilema veche" a mai câştigat 2.000 de cititori faţă de valul trecut, fiind lecturat de 47.000 de români, în medie pe ediţie.
Un loc important în preferinţele românilor îl au publicaţiile sportive. Astfel „Gazeta Sporturilor" are o medie de 406.000 de cititori pe ediţie şi se clasează îmediat dup