„Adevărul“ ocupă, din nou, prima poziţie în topul celor mai vândute ziare de calitate, după numărul de copii comercializate cu bucata, potrivit BRAT.
„Adevărul" rămâne pe prima poziţie în rândul ziarelor quality din România, după vânzările cu bucata, potrivit ultimelor cifre publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Astfel, în primele trei luni ale anului 2012, „Adevărul" a vândut, în medie, 14.751 de exemplare pe zi la tarabă şi a devansat celelalte titluri din segmentul său. Locurile următoare sunt ocupate de publicaţiile „Evenimentul zilei" „Jurnalul Naţional" şi „România liberă", cu 9.908, 9.560, respectiv 3.489 de bucăţi vândute la tarabe în perioada ianuarie 2012 - martie 2012.
„Adevărul" este, totodată, cel mai citit ziar din România, cu un număr mediu de 220.000 de cititori pe ediţie, înregistraţi în perioada 2 mai 2011 - 13 mai 2012, potrivit Studiului Naţional de Audienţă.
Prima poziţie, după numărul total de exemplare vândute, este ocupată de „România liberă", care a comercializat, în medie, 32.035 de copii. Cele mai multe ziare vândute de titlul patronat de Dan Adamescu sunt abonamentele - 22.873 de exemplare. Totodată, cotidianul vinde 5.673 de copii în bloc, reprezentând clienţii care cumpără mai multe exemplare deodată. Astfel, după vânzările la bucată, „România liberă" se află pe ultima poziţie în topul ziarelor quality. Totodată, BRAT a sesizat mai multe nereguli anul trecut în ceea ce priveşte tirajul ziarului „România liberă".
În clasamentul general al publicaţiilor, după vânzările la tarabă, la conducere se află tabloidele „Click!", „Libertatea" şi „Cancan". „Gazeta Sporturilor" ocupă, de asemenea, un loc important în rândul titlurilor de la chioşcuri, cu o medie a vânzărilor la bucată de 23.394 de exemplare pe zi. Treapta a patra este ocupată de „Adevărul", după care urmează „Pro Sport", cu o medie