Toate ziarele romanesti au inregistrat o scadere a vanzarilor in primul trimestru al acestui an, potrivit ultimelor cifre date publicitatii de BRAT. Vanzarile Adevarul au ajuns la circa jumatate fata de ianuarie-martie 2011, Jurnalul National a vandut sub 20.000 de exemplare, iar liderul de piata, Click, a pierdut peste 50.000 de cumparatori comparativ cu primul trimestru din 2011.
Vanzarile medii pe aparitie ale Libertatea au scazut cu peste 20 de mii de exemplare fata de T1 2011, cele ale ziarelor Romania libera si Gazeta Sporturilor - cu circa 9 mii de exemplare, ale Cancan - cu circa 13.000 de exemplare. Vanzarile medii pe aparitie ale Ziarului Financiar au scazut la sub 10.000 de exemplare, prag sub care mai coborasera, ca medie lunara pe aparitie in august si decembrie 2012.In randul periodicelor economice, doar Biz inregistreaza o usoara crestere
Publicatie - Vanzari medii pe aparitie T1 2012 - Vanzari T4 2011 - Vanzari T1 2011
Click - 131.589 - 154.593 - 189.375Libertatea - 94.530 - 96.969 - 117.386Romania libera - 32.035 - 37.118 - 41.346Gazeta Sporturilor - 31.584 - 33.314 - 40.284Cancan - 29.396 - 32.745 - 43.017Adevarul - 22.916 - 26.332 - 44.802Pro Sport - 20.279 - 25.354 - 23.891Jurnalul National - 18.837 - 24.200 - 40.193Ev. Zilei - 14.908 - 15.058 - 17.046Ziarul Financiar - 7.384 - 10.816 - 10.558
Capital - 8.750 - 10.978 - 9.977BIZ - 6.514 - 6.427 - 4.852Forbes - 4.028 - 6.304 - 4.741Business Magazin - 4.046 - 6.830 - 7.158
Academia Catavencu - 14.650 - 14.958 - 18.700Dilema Veche - 5.612 - 6.173 - 11.325 Toate ziarele romanesti au inregistrat o scadere a vanzarilor in primul trimestru al acestui an, potrivit ultimelor cifre date publicitatii de BRAT. Vanzarile Adevarul au ajuns la circa jumatate fata de ianuarie-martie 2011, Jurnalul National a vandut sub 20.000 de exemplare, iar liderul de piata, Click, a pierdut pest