Twitter Inc. se aşteaptă să genereze venituri de cel puţin 1 miliard de dolari din publicitate în 2014, conform a două persoane familiare cu acest subiect, aceştia indicând că serviciul de blogging se va extinde de două ori mai rapid decât prevăd analiştii, anunţă agenţia de ştiri Bloomberg.
Twitter îşi bazează prognozele pe creşterea cererii de publicitate, au indicat cele două surse menţionate de Bloomberg. Piaţa de publicitate reprezentată de cei peste 140 de milioane de utilizatori ai serviciilor Twitter, este destul de căutată, cercetătorii de la EMarketer Inc estimând că veniturile companiei vor creşte de la 139,5 milioane de dolari în 2011 la 540 de milioane de dolari în 2014. Chiar şi aşa, analiştii consideră că va mai dura ceva vreme până când Twitter va ajunge din urmă principalii competitori, Facebook Inc. şi Goolge Inc., depăşind borna de 1 miliard de dolari.
„Agenţiile care au folosit oportunităţile de publicitate oferite de Twitter sunt mulţumite”, a declarat Nate Elliott, analist la Forrester Research Inc. pentru Bloomberg News. „Twitter va creşte şi va face şi mai mulţi bani în acest proces”.
Google a depăşit plafonul de 1 miliard de dolari cinci ani după înfiinţare, în timp ce Facebook, companie care a devenit publică luna trecută, a atins acest nivel la şase ani după înfiinţare. Fondată în 2006, Twitter va avea opt ani în 2014.
Reţea socială în plină expansiune
Twitter şi-a intensificat campania de a convinge agenţiile de publicitate de a investi o parte mai mare din bugetele lor de publicitate în serviciile oferite, servicii care permit utilizatorilor să posteze mesaje de maxim 140 de semne către abonaţi. Twitter, care a introdus prima ofertă de anunţ publicitar în 2010, a flexibilizat sistemul în vederea atragerii companiilor mici şi mijlocii, investind puternic şi pe piaţa telefoanelor mobile.
Compa