Cele mai recente date ale vânzărilor publicate de Biroul Român de Audit al Tirajelor arată că "Evenimentul zilei" a rămas printre ziarele preferate de către români, în condiţiile în care a înregistrat cea mai mică descreştere, de -1%, în primele trei luni ale anului, faţă de ultimele trei luni ale anului. Astfel că, media vânzărilor noastre este de 14.908 exemplare.
Jurnalul Naţional a înregistrat cea mai mare scădere, de -22%, urmat de România Liberă, cu -14%, şi de Adevărul, cu -13%. Situaţia este asemănătoare dacă comparăm primele trei luni ale anului 2012 cu cele ale anului 2011. Evenimentul zilei a înregistrat cea mai mică scădere, de -13%, urmat de România Liberă, cu -23%, Adevărul, cu -49%, şi Jurnalul Naţional, cu -53%.
Şi Capital se menţine în preferinţele publicului cu cea mai mică scădere pe segmentul publicaţiilor economice, cu -12%, în perioada primelor trei luni ale anului 2012 faţă de aceeaşi perioadă din 2012. Săptămânalul Capital este urmat de Forbes România cu o scădere de -15%, de Ziarul Financiar, cu -30%, de Business Magazin, cu -43%. Money Expres nu a publicat datele.
În cazul tabloidelor, în comparaţie 2012 faţă de 2011, Cancan a scăzut cu -32%, Click cu -31%, iar Libertatea cu -19%.
În cazul ziarelor de sport, în comparaţie 2012 faţă de 2011, Gazeta Sporturilor a scăzut cu -22%, iar PRO Sport cu -15%.